mining

آموزش ماینینگ بیت کوین

mining

آموزش ماینینگ بیت کوین

اورکلاک ماینر m3 تا 16.5 تراهش

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 

 

سلام 

در این مطلب فریمور خاص شرکت whatsminer برای ماینر m3 سریهایv1,v2 را براتون آماده کرده ایم ،بله درست متوجه شدید اورکلاک ماینر m3 ، شاید در نگاه اول دور از ذهن باشد که دستگاهی که مدتها در قفسه فارمها به زحمت و با کلی دردسر 12.5 تراهش میداد و با این اوصاف گاها مشکلاتی مانند خرابی فن و... نیز داشت بتواند تا 16.5 تراهش توان داشته باشد . ولی حقیقت این است که در صورت استفاده از حداکثر توان این دستگاه میتوان به 18 تراهش نیز رسید.خوب پس چرا در حالت معمول از حداکثر توان دستگاه استفاده نمیشود ؟دلایل این سوال شما در نکات زیر نهفته است.

1-از نظر اقتصادی به نفع شرکتهای سازنده ماینر نیست که دستگاههای خود را با حداکثر توان به بازار عرضه کنند ونفع آنها در فروختم تعداد بیشتر دستگاه با تراهش کمتر است.همان اتفاقی که در خصوص ماینرs17 افتاده است و با اضافه کردن پسوند های مختلف نظیر s17+ وs17pro ,... یک سخت افزار ثابت را با تراهش های مختلف و با قیمتهای متفاوت به بازار عرضه میکنند.

2-با ورود دستگاههایی با تراهش های بالا در زمانهای نامناسب به بازار احتمال بالارفتن سختی شبکه و در نتیجه کاهش درآمد استخراج کنندگان بیت کوین به خصوص فارم های شرکت های بزرگی مثل بیت مین و واتس ماینر که خودشان را مالک بخش بزرگی از هش شبکه میدانند میشود.

3-به لحاظ فنی نیز این تدابیر پیش بینی میشود که امکان کارکرد این ماینرها پس از خروج از درب کارخانه ،بسته به شرایط کارکرد در مناطق مختلف از نظر دما و رطوبت متغییر است به همین خاطر تولید کنندگان همواره حداکثر ، اجازه استفاده از حدود 30 درصد از توان نهایی ماینر را به مشتری میدهند تا در صورت استفاده ماینر در شرایط نامطلوب کمترین آسیب به آن وارد شود .

واما توصیه ما :

به نظر می آید که با توجه به سختی شبکه فعلی و ورود تجهیزات ماینینگ جدید مثل انت ماینر s17,m20 به بازار، درآمد دستگاههای ماینر m3 به شدت کاهش یافته است و در صورت عدم استفاده بهینه از این دستگاه  کم کم باید آن را به ضایعات تبدیل نمود.پس در این شرایط به نظر تیم ما و خیلی از صاحب نظران این عرصه بقای فارمها و ماینرهایی همچون m3 استفاده از حداکثر قدرت دستگاه است.

که در این خصوص باید به موارد زیر توجه کرد .

1-فریمور عرضه شده برای اورکلاک m3 به صورت اتوماتیک ومتناسب با دمای هش بورد ها تراهش ماینر را تنظیم میکند وتراهش دستگاه بسته به دمای محیط بین 14تا16.5 تراهش متغیر است .

2-نیازی به تعویض پاور نیست ولی حتما قبل از اورکلاک با ثابت کردن فن توسط ابزاری مانند پیچ گوشتی ،از هر دوطرف پاور با باد آن را تمیز کنید.

3-نحوه آپدیت فریموراورکلاک همانگونه که در ویدیو مشاهده میکنید دقیقا مشابه فریمورهای معمول  m3است . 

برای دانلود فریمور اورکلاک ماینر m3 اینجا کلیک کنید.

 

 

دانلود فریمور اورکلاک ماینر m3                                                    دانلود فیلم آموزشی

نظرات  (۱)

 آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی